Hihi.

Jag fråga mamma om hon fyller ** i år, hon kolla jätte chockat och då sa jag att det var för hon var född 19** haha hon blev så chockad för hon har hela tiden trott honvar ett år yngre. (ser ni va snäll jag var när jag inte skrev hennes ålder. Applåder till mig. =)

Var och fira krisse idag hon bjöd på tårta och TROCADERO!! =D så gott. Och jag gav henne fundation och en hundring.. Ida gav jätte äckliga pepparkaks godisar (sånna man fick i nian vid jullovet). Det var bara vi och tobbes mamma + barn där. (tobbe=pojkvän..) de hade jätte roliga leksaksdjur med sig som hette m............ hehe svårt ord.  och krisse mobba mig hela tiden, till slut drog hon mig ut i rummet och satte en halsduk runt .... Medan alla skrattar åt mig sen försöker jag sätta den runt halsen som en scarf så man inte skulle se så mkt. Men idas var till och med mer urringad än min!

Det var något mer jag skulle blogga om... Men kommer inte ihåg vad.. Jag hatar när det händer, man känner sig super senil ju ? att det händer varje kvart typ. aarrg. 

Min mp3 har gett upp totalt nu, vill inte laddas eller något så kollar på nya men jag är en hundring från pank och pelle fyller år på torsdag. =,( så inte den bästa månaden.  


Okej känner att jag kommer slockna vilken minut som helst.

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jag känner mig jätte smart som lämnade julklappen hos mormor men hoppas att du får den snart XD

2010-01-18 @ 17:04:10
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0