Hello!

Ni vet i tisdags, när man går upp tidigt för att hinna med 7.00 tåget så man kan se så att bussarna inte ändrat på sig (för de flyttar alltid plats!) tror ni inte då att det står inställt!! Så typiskt.

Tisdagen och onsdagen kommer jag inte ihåg, men igår så var jag i köket, gjorde majonäs. Och jag lovar jag var säkert sist, fy fan vad ont i armen man fick. Muskeln har säkert växt 5 cm. (hehe) och vi fick vispa helt själva, vilket är rena plågan. Men jag fick lite hjälp eftersom jag var så seg. Sen rödvinsvinäger, så lite fel i måttet, med 4,5 dl... Hade i förlite olja, det blev dock upptäckt tidigt.. Sen blancherade vi blomkål och brocoli (urk!) sen sluta v efter köket. =)

Idag fick jag sovmorgon så jag satte jag alarmet en halv timme senare OCH så drog jag mig i en halvtimma. aa livet kan inte bli bättre än så. =) Men i skolan så hade vi bara servering så om ni vill veta något om glas eller tallrikar är jag tjejen för er. ;) (hehe) Ne okej kanske inte så är det.. Vi hade det från 9 till 13.15. Jobbigt. Sen matte fick jobba 4 tal sen var jag klar, fick sitta i en halvtimme typ för jag fick inte gå. Två andra jobba resten satt och slöa..

Vet ni hur irreterande det kan vara när man får höra att nån tror att man hette nils? nils jag menar kom igen ser jag ut som en kille eller?? eller att folk inte fattar när de bara ska hålla käften. Men det gör inget för jag är så snäll så jag bara sitter och tiger, men alla vet att jag blir en tickande bomb då så vi får se vem som kommer få den på sig. ;)

goodbye. =D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0