Happy new year!

Jag tror allvarligt att min familj var sämst på att fira nyår, mamma sover i soffan, Ida är hos kompis, Pelle sitter i sitt rum och har harry potter maraton och jag sitter och kollar på olika pogram på tv, jippi. Ne men man ska väll inte klaga antar jag. Suck det känns som om allt händer igen dock pelle på rummet, mamma i soffan sovandes ända skillnaden är att nu har ida kommit hem och stängt in sig på sitt rum.

Och inte så mkt har hänt här, kanske därför man inte bloggar för det helt enkelt inte finns något och blogga om. Julafton var och de var inte ens bland top tio, visst man hade snön iår men mer? inte ens kalle anka vart bra bara massa prat så man inte hörde ett skit. Okej nu är jag deprimerande för visst man var med släkten och det var trevligt tro mig men det var som om något saknades, jag kan inte sätta fingret på det men det var det som gjorde julen till jul och utan det känns det bara som en fejkad jul. Och så känndes nyår oxå, som ett fejkat nyår och hur kul är det på en skala? Rätta andan att börja 2010 jag vet. Suck, vad mer kan man såga ner på som jag inte redan gjort?
kusienen fyllde oxå år och det var nog det enda som kändes äkta, ett kalas. Resten av dagarna har sett ut på ett ungefär kolla på tv, handla med pelle, kolla på tv, äta mat, kolla på tv, sova. Ingen variation, inget som gör att man ens vill gå upp ur sängen, så jag vill jätte gärna ha förslag på vad man skulle kunna tänkas göra!
Men jag fick en sen julklapp av mamma (fast i och för sig sa hon att jag måste betala till baka till henne..) en Jesse mccartney cd, den jag bett om, och i jul klapp fick jag Justin Bieber, och det kan jag nogmed all säkerhet säga var de bästa julklapparna i år, och jag tackar för julklapparna jag fått och för smsen jag fick, även om säkert tjugo st fick exakt likadana. 

Okej jag tror jag ska försöka på ett nyårs löfte, lite sent men det är ju fortfarande det första. Jag ska... Försöka hålla kontaken med folk bättre och vara mer possetiv till livet. 

Sorry om jag tråkade ut er nu,  får bli bätttre på det oxå.
    

Kommentarer
Postat av: fanny

jag tycker också julen kändes feeejjjkad i år :O inte samma sak längre som när man var liten...:( jag saknar julkänslan....

2010-01-01 @ 16:10:48
Postat av: Minna

Tråkigt!

2010-01-01 @ 19:44:55
Postat av: Sofi

Jag håller med!!! Julen var såå INTE JULIG!!! :( Och mitt nyår söög också! Var för lite människor och vid tolvslaget svepte alla som äns var vakna ett glas med champagne och gick sen och la sig, ensam satt jag kvar och kollade på film... PÅ FILM!! Aldrig förut har jag gjort det på nyår! Det är ju efter tolvslaget allt det roliga ska börja! ostbricka massa frukt och drinkar blandat med poker tills sisådär fem på morgonen!!! Hahah, ok detta var en väldigt lång kommentar för att säga att jag håller med xD

2010-01-01 @ 22:20:04
Postat av: fanny

HAR DU SETTS NICK KONSERTER AT HOUSE OF BLUES!!!! :DDDD du måste kolla om du inte gjort det... :D

2010-01-04 @ 10:50:10
Postat av: stooorasyseter!!

Du ville fira jul hos storasyster som vanligt ;)

2010-01-06 @ 12:41:49
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0