Yo.

hejsan alla solstrålar. ;)
 jaa nu är jag hemma efter svamp plockningen. Vi hitta många orkäda svampar och några tratt kantareller samt en calle-johan.
och vill ni veta en rolig sak. Lärarna tabbade bort sig ute i skogen. xD De ringde och sa att vi kunde ¨gå tillbaka till skolan för de var vid fel plats. heheheh.

jaa det var faktiskt allt för nu.. Lite jag vet det men det kanske blir mer nångång under dagen.. Troligast inte... Så kolla in Justin Beiber och säg till mig vad ni tycker. Kommer han bli nästta stora? Kommer han bli en hjärtekrossare? vad tror ni...

Kommentarer
Postat av: sandra

haha snacka om att era lärare har världens bästa koll XD



sv: nej jag har inte sett 17 again. Men har hört att den ska vara ganska bra. har du sett den?

2009-09-15 @ 18:37:04
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0