Today

Storasyster, om du kommer får du oxå pizza. Mamma det var en av grejerna vi kom överens om och det ska du skita i. Nu till något helt annat. =)

Ni vet hur jag klagat lite om engelska lektionerna... Jaa jag kan ju inte göra det längre... vi skulle prata idag om hur det gått på våra tester och sånt.. Och på min saga jag skrev hade hohn svarat "splended" och jag hade 70/90 76/90, 33/33, 24/30 och på något 97, det där med 97 då var jag bäst i klassen. =D och hon sa att jag var en av de få som kommit över 200 gränsen. =) Sen sa hon:
"jag förmodar att du fick mvg förut"
jag: "nej jag fick vg"
"okej men vet du varför du inte fick mvg?"
"nej, jag tror inte det..."
Och sen sa hon att mitt utal var jätte bra och att jag var jätte duktig på att förstå texter. Vilket är min starka sida i engelska. =D Så mm lite lycklig är man nu. =D

Iallafall så hade vi datakunskap på morgonen och mitt användar namn är nina... Mm fattar ni varför?? helt patetisk om ni frågar mig, jag har allltså bytt namn.. Men jaa datorerna kommer vi inte att få förens om 3 vecker. *suck*... tur att jag har en då. =)

Jaa och sen engelskan vi kolla oxå på en film, typ en kvinnas doft.. Tror jag har sett lite av den innan menmen.

sen lunch som jag åt i skolan. fisk och potatis. Urk...

Jaa det var väll allt, ska åka hem idag så räkna inte med några uppdateringar under helgen..

Hejs. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0