Tja.

Än en gång försöker man vara smart och det går åt skogen...
  Jag glömde sladden till mobilen så jag inte kan lägga uppp bilder så jag får en snilleblixt och tänker "jag kan ju lägga upp bilderna från mobilen direkt till sidan". Så jag trycker skicka till bloggen och vips så har jag en ny blogg. En mobilblogg...
   Detta var dock inte mitt första misstag för dagen.
    Utan det var när jag skulle hoppa på en kartong så jag skulle få plats att slänga den, iallafall så ställde jag den på högkant klev upp hoppa och ner i backen jag for. Gjorde riktigt ont.
   
Storasyster gav oss kläder som hon köpt till oss ska testa de strax. =) Sen har jag handlat en sjal till mig en lila, och strumopr.

HAr iallafall  åkt tåg tåg buss idag. Och på bussen satt en kille bredvid mig som somna som åkte på mig i kurvorna! Sen när han vakna och såg att det fanns platser tomma så satt han kvar! Fatta hur arg jag blev, satt och svor tyst för mig själv.

Och ja under helgen har jag slappat, städat, varit med familjen, ätit pizza, chips och dip och kollat på fotboll, herrarna, landslaget. Och nu ska jag säga en sak! Zlatan är inte bra, han gjorde bort sig mer gånger än någon annan. Målet var bara tur. Och han var inte äns inne i matchen största delen, JAG var tillochmed mer interserad. Så blir han hyllad för att han hade tur i slutet. SKANDAL!

Jaa det var väll allt då..  


Kommentarer
Postat av: Mamma

ZLATAN är bäst!!! We love him!!!

2009-09-07 @ 15:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0