Tillbaka igen=)

Och nu är jag hemma igen för att kköpa biljett hem. Hem jag fattar inget för när jag trycker på nåt står det att jag inte valt vilken resa jag ska ha. =/ Menmen.. Vi får se om jag löser det...  JAg har löst det... var bara tvungen att vänta tills klockan slog över det klockslaget på den avgivna tiden... Och tydligen får jag inte handla min EGEN biljett!!!!!!!!!!!!


I skolan idag: Eh första lektionen var matte. Vii jobba matte... Sen hade vi idrott för första gången vi hade bollsporter men de var skit tråkiga i min mening och det var en som tog det där på för stort allvar... Och nästa gång ska vi troligts ha utomhus. =(  Sen under håltimmen gick jag till ........ och träffade hennes syster och låtsas mamma. De var jätte roliga... =) Sen hade vi franska, och det var sisådär fick sluta tidigare. Eh sst svenska diagons.

Och nu till det svåra S   A   R   P   V   A  P  K  I.
Alla som gick i min förra klass fattar. Men vilken är det andra P  jag har glömt??

Och nu är jag här jag massa läxsor känns det som. Näringslära, franska, svenska, engelska hotell A, sen livsmedelskunskap tror jag oxå.. Fan det var ju skit mkt! =O

så jaa jag borde nog börja...

Kommentarer
Postat av: Sofi

Det andra P:et är prepositioner!!!

2009-09-03 @ 21:22:18
Postat av: fanny

prepsiprepsi, som sofi sa ;D

2009-09-06 @ 18:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0