Tågbiljett

Ska strax hämta tågbilljetten... Och sen ska jag nog tillbaka hit. Och sen så måste jag ta ut pengar till mamma. åå jag är **** *****. heheh ingen fatta xD

Mer då... Jo i skolan fick vi se våra datorer vi ska "få" och veta att de kosta ca 15 000...  Och vi hhar tillochmed webb kamera.. som vi typ inte kommer få använda.. Och sen på engelskan fick vi skriva en saga och kolla om vi kunde alla 60 orden. Vi skulle skriva dem på svenska. Det var skit tråkigt. Sen lunch något konstigt.. Och sen svenska där vi skulle göra en tanke karta.. Som om vi inte gjort det förr asså....

Ja och sen ska man åka tåg i tre timmar och sen ska vi se ifall mamma fixat skjuss annars blir det att gå i ca 45 minuter. Men du klarar ju jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0