Svar till mamma:

Jag ska säga att det är mina misstag och de kommer jag lära mig av. Så bug off.

Nu till idag! Ni vet bloggen jjag råka göra, jag kom på att jag kan skicka bilder till den och kopiera in hit. Snilleblixt!!

Och jag har varit och handlat. =)
Mini tomater. <3
Vindruvor <3
Mack-röra <3
=)

Och idag har jag haft franska ett mkt roaande ämne. =) Hehe jag ska inte berätta varför men det är skit kul! Hehe så UPPENBART. Dock inte för er som inte är där. hehehehe.
  Sen hade vi matte, och det var tråkigt men det gick bra..
  Engelska, vi gjorde nåt test som skulle se vilken typ av lärande vi var. Jag hade lätt för det och skulle bara konsenterar på aatt hjälpa andra typ. det högsta man kunde få var 38 och jag fick 32. Jag tror jag var högst i klassen.. Jag vi alla treor förutom två, de var 1 or..
  Sen lunch, blodpudding eller potatis plättar. =(
  Sen hade vi hotel, men sen bytte vi till livsmedel och vi var tvungna att ränsa kantareller och ta bort massa äkliga krup. Jag fick en jätte stor spindel i ena kantarellen så jag tvingade läraren att ta den. ^^

Nu ska jag städa, en städ dag asså. Förutom när jag lagar mat, ska bli köttfärssås med makaroner. =)

Kommentarer
Postat av: sandra

hade jag fått en kantarell med en spindel i skulle både spindeln och kantarellen vara mos så fort jag sett de! haha xD

2009-09-07 @ 17:02:41
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0