Svar till anonym!

Om du går i min klass har du nog fått svar på detta men annars så nej. Jag kommer flytta hem till kära Gnesta. Och det finns mkt jag kommer sakna men det finns mer jag redan saknar. så om du går i skolan eller i min klass så skulle jag gärna vilja hålla kontakten. =) Men det kan jag inte göra fören du skriver vad du heter. ;)

Till dagen:
Jag gick till skolan och där berättade jag för servitris/ör läraren att jag skulle sluta, och att de måste hitta en ny hovmästare tills imorgon. Men såklart var jag tvungen att säga det så en i min klass hörde. Och jag hade ju berättat för rumskompisen så hon hade berättat för andra gruppen, och Sen i metod bakade läraren en prinsesstårta för att säga hejdå (p.s. jag fick behålla förklädet som minne) så jaa jag fick aldrig en chans att säga det... Alla visste redan om det på något sett. ÅÅå nu fatta jag varför jag fick välja vilken färg marsipanen skulle ha. (hehe koppla det inte fören nu...)

Men i metod så gjorde vi buljong, (en elev stod och skar/massakerade rådjursben... Ingen vacker syn när han tog upp revbenen!)
Majonäs.
Remuladsås.
Valinjsås.
Prinsses tårta. (p.s. jag fick oxå den glua rosen.) =)

sen hjälpte vi de som varit i restaurangen att städa lite, och sen klassråd.

Och sen vid 19.00 så ska jag till ...... varför vet jag inte. De vill inte berätta. (troligast något för jag ska sluta.. Men man kan aldrig vara säker..)

Okej nu ska jag packa kläder och skit, se ya later aligater!

Kommentarer
Postat av: sandra ;)

kul att ni gjorde en prinsesstårta till dig.

2009-09-29 @ 17:57:00
Postat av: jennifer

åååh ninni kmr hem :D

2009-09-29 @ 21:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0