Stil??

Jo jag kom just på en sak.. Jag har ingen stil.. Jag har varken flicksöt eller rockig.
Som idag mjukisbyxor linne och lila sjal. Skit cool och en aning hiphop/skate. Men typ igår var det mer strikt.
Så jag har typ alla stilar från punk/emo (inom mild gräns) till rosa och glitter. Eller stora skjortor.
Jag har aldrig samma stil i en vecka.. Max tre dagar sen byter jag. Till det kommer en vacker dag när jag byter tillbaka.
Är det många som har det eller håller ni er till er katergori inom en gräns?
För visst allt man äger kan ju inte tillhöra samma, men marioteten av kläderna. Är de samma?
För vissa verkar ju bara gilla inom ett område medan jag hitar fint i alla.. Eller hittar ni oxå det men aldrig använder eller köper det??

Kommentarer
Postat av: Mamma Hanna

Eftersom jag inte vill förstöra nöjet för andra:

Mannen som står mitt i bilden är Sven Norqvist som är författaren bakom Findus och Pettson böckerna.

Mannen, vars kalufs man bara ser är Jan Guillou

2009-09-28 @ 07:22:04
Postat av: Stoorasyster

Ninni, du gillar ju och visa boobsen ;)

2009-09-28 @ 09:48:23
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0