Söndag.

Jaha nu har jag varit hemma och att åka tåget till Gnesta gick inte som en dans på rosor.. Det stod att jag skulle sitta vid gången men med bord= de fyra stolarna bredvid varandra. Men jag skulle sitta på 17, och där fanns stolarna 15,16,20 och21. Inte min. Och sen blev en gubbe sur när jag fråga om han satt på 17. Och det fanns en gubbe som tjuvlyssna och han satt på 17!!! Så jag satt på 16 hela vägen och svettades som en gris för jag ville inte att någon skulle komma och säga "det är min plats ju". Sen kommer en lika gammal (?) kille och sätter sig bredvid mig när jag stinker som gud vet vad.. Men han somna och sov hela jävla vägen..

Sen skulle vi köpa mat på arena. Som brukar va lugnt men inte denna gång.. Alla parkerings platser var upptagna oc vi fick vänta ca 20 minuter på maten fast vi hade ringt och beställt.. För när de var klara med min och mammas mat kom de på att de glömmt lillesyrrans mat... :/
Men det var jätte gott:=D

Lördag var hos mormor men innan käka jag BIg mac! =) Just love'in it.. xD
men där hade hon skaffat jättte mkt kakor och en päron tårta och en apelsin och båda var skit goda. =)
Sen spela jag yatzy med Sandra, vi vann varsin gång men gud så vi flumma. =)

Och idag utväcklingssamtal och föräldra möte.. Och vi ska nu kolla om jag kan börja in nyköing istället. =)
På utväcklingssamtalet så sa min lärare att först när man träffar mig tänker man "men PRATA då" men sen när jag öppnar käften är jag tydligen rolig.. (WHAT?? jag är den tråkigaste jag känner.. O.o)
Och han sa att jag är duktig, inte störig, lär mig lätt och att jag är en dr*m elev! Så jaa. har inget att klaga på.=)
 
Och jaa mamma du berättade aldrig vad ni sa genom de stängda dörrarna.

Okej nu ska jag hitta på något sånär kul.. Kanske läsa ut den gyrmma boken jag läser eller måla lite med akryl färgerna jag köpte genom att använda palletten och penslarna jag oxå köpet.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0