Slutade 11!! =)

Jupp jag slutade 11 idag och jag skulle slutat 15.30 fatta vad nice. =) På var endå men läldigt långa lektion kollade vi på när läraren bakade bröd, smakade bröd, smakade choklad och kollade dressingar/vinägretter.  så min lektion var väldigt slapp, skönt eller hur. =)
 
Har kommit "hem" nu, lagat mat, det jag skulle ätit igår, så nu är jag skit mätt för jag lagade typ 3 portioner som jag var tvungen att äta. Det misstaget ska jag inte göra om kan jag lova!!

Sen vid sju ska jag till .... för typ massa tjejer i klassen (alla föresten) ska ha film kväll kl 7. Och man ska laga sin egen pizza som man handlat ingredinserna för. Vet inte hur det kommer gå för det är ju bara en ugn... Menmen. Och jag kommer nog inte orka äta för hehe min lilla tabbe. ;)

ska börja skriva på min grymma engelska uppsats, men dock kan jag inte skriva vad den heter för då kanske någon snor idén. Men den kunde handla om sitt liv ELLER någon påhittad. =D Och jag har en skit bra story. =) Ni får på minna mig sen att berätta när den är inlämmnad för den kommer ÄGA!

Okej bubbel bajs. xD  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0