Sluta två.=)

Jag sluta två idag. =) Så vad har jag gjort undrar ni, jo jag har varit hemma hos .... och kollat när hon spela gitarr, skit duktig, och sen har vi gått och kollat på när det bygt på  "marken" alltså hällefors marknaden. Och ätit munkar i solskenet=) choklad munkar. =)
Men nu är jag hemma och jaa jag ska skriva till mamma nu.

Mamma, jag sltar 12.30 men innan det har jag lunch så om du inte bestält billjett kan du beställa något efter 11.45 för då slutar jag engelskan.

Jaa idag hade vi matte, vi räknar negitiva tal. =/ är ganska skillad på detta.
Idrott= BIP TEST! STYRKA! Och hur flexibel man  är. så jävla jobbigt. 
Näringslära= matte. Det var alvarligt matte, för vi skulle räkna en massa. 
Sen franska där vi jobba i boken, prata och sen bingo. Jag fick bingo 3 ggr. =) Jag var den enda som fick  bingo faktiskt.=) hehe kanske elakt att säga men sant, jag ägde. dok vann jag bara äran, men någon sa att det var den bästa vinsten, så jag är bäst. xD

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sorry - jag hann beställa innan jag såg det här. Du får åka hem samma tåg som de andra gångerna.

2009-09-10 @ 17:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0