Roff

Jaha det var lite bilder det.. Nu till vad jag gjort. Joo jag kom på rätt tåg=) men jaa mer?? vi åt thai skit starkt, men gott.
ja i lördags träffa jag Linda och vi drog till södertälje sen till hennes släktingar och sånt. Mkt trevligare än det låter. ;) Och sen i söndags slappa jag väldigt mkt vill jag lova. syster hade match och jag blev ensam kvar.. Sen städa vi lite och sen blev det måndag slapp, sen mat, sen jobb i 1 ½ timma. sen höll jag på att missa tåget. var på fel sida när tåget kom, lillasyster rädda mig med att säga detta och gud så vi sprang men jag kom på och hitta rätt plats. Och sen har jag handlat och sånt.

Men dagen har lämnat problem och hemskheter, och det är inte bara jag som pratar nu! Och dummis Sandra har slutat blogga, svikare. Men jaa inget mer nu. Älskar alla som känner att jag gör det. <3
Hej.  

Kommentarer
Postat av: Mamma Hanna

Men lilla vännen - man kan inte bara skriva hemskheter när man vet att mamma läser. Man måste RINGA hem först och berätta vad som har hänt. Annars är det troligt att mamman i fråga kastar sig i bilen och kommer på en gång.

Puss o Kram

2009-09-22 @ 06:08:13
URL: http://hannasdailywalks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0