Problem.

Okej nu har jag skickat ett mejl till mamma, ett ytterst privat och jag hoppas det inte skapar för stora problem. Men några vet vad detta handlar om och vad jag vill. tyvärr kan jag inte skriva vad utan att få veta min kära mors reaktion. men ni i familjen som vill veta kommer självklart få veta, ring mig och jag avslöjar dock vill jag att inte alla kompisar och spnt ska veta..

Men till dagen då...
Haft servering, fick veta vad en hovmästare gör. Det jag trodde plus att jag bossar över sertitriserna och säger vilka bord de ska ta hand om, vilka sysslor de ska göra och sånt. Så vi får se hur det blir. =/
sen fick vi diska alla bestik, en kunglig plåga...

Lunch.. Har glömt va det var. Kan inte varit så intressant då..

Hade sen något konstigt som hette Open Space. som handla om matsalen och varför den suger så mycket som den gör. Som t.ex. att på soppor som börjar ta slut häller de i vanligt vatten istället för mer soppa. Så vi snacka om sånt.. sen fanns det några dumma snubbar som gilla och busa. allt jag har att säga är " get the f*ck off my neck".

Vi sluta efter det så jag har diskat och skrivit mejlet till mamma. Sen ska jag:
* Städa rummet.
* Plugga.
* Läsa.
* Laga mat.
* Kolla på tv.
* Vänta på mejl.
Eller jag hoppas hon svarar på mejl och inte ringer för det kommer jag inte palla..

P.s. tack för alla snälla kommentarer om mina kock kläder, snart kommer servis kläderna för jag fick dem idag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0