Och så är jag "hemma" igen=)

Svar till Jennifer: Om jag skulle gå upp så tidigt skulle jag vara död vid det här laget. Palla gå upp 5.30!!! =O Jag skulle hoppat av då.

Och nu till det jag skulle berätta, jag hade hål igen. =) För att en lärare är sjuk har vi slutaat tidigare hela veckan. Så idag sluta jag 12 och gick sen och handlade. Vi hade bara en lektion idag oxå.  Om hur man beter sig i resturangen och sånt, sen testa vi servis kläder, och i byxorna var jag tvungen att ha 10 storlekar mindre än kock kläderna!!! fatta skillnaden, helt jävla otroligt, och blusen passa jätte bra tycker jag, hoppas jag såg bra ut oxå. xD
   Idag ska elevhemmet ha grillkväll så jaa då ska man dit. =) hoppas det blir kul.. Ska strax fixa mat. Så vi hörs om en timme eller så okej? heheh bra. =)

Kommentarer
Postat av: sandra

kul med grillkväll!

2009-09-02 @ 19:57:31
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: Jennifer

tro inte att det alternativet är något jag aldrig funderat på. men vill man duscha och vara fräsch så ;)

2009-09-06 @ 19:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0