Mat...

sitter och äter macka för jag är så trött och har så ont i huvudet att jag inte förstår varför jag ska laga mat, och jag är inte så sugen på räster.. 

Orkar inte fixa med bilder idag för varje gång man skickar en bild får man sms om det plus en förfrågan om man vill gå till bloggen, plus att man måste trycka okej typ 3 ggr. Så vi får se om jag är piggare imorgon.

Vill bara häsla att det är jätte kul att se att mina -sorsligt nog- f.d. klasskamrater läser bloggen och jag uppskattar kommentarerna. Och jag saknar er och min förra klass. <3 Men livet går vidare och så gör jag.

Byee. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman, hur mår du idag?

Tänk på att du får komma hem imorgon. Om ca 1.5 timmar ska jag beställa tågbiljett. Puss o Kram!

PS: Vill du gå på VM i baseball i helgen?

2009-09-09 @ 13:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0