Jobbar.

På lördag vaknar jag och idag ska jag jobba igen. så till jobbet man far. där ställer jag upp böcker och monterar möbler med mina syskon. Slutar vid 12 och började vid 10. sätter mig vid bror som är på datan oc väntaar att mamma ska sluta 13. Efer det så åker vi och köper mat, pizza. Jag bjuder.
  Hem och käkar tills magen spicker. 

sen vilar man resten av dagen, läser ut boken man började på i morse, brevvännen.

 Söndag. vaknar tidigt, mormor ska komma med tåget 08.10 så det blir en tidig morgon. Hon kommer med tåget och så far vi iväg till västerås, stannar hos bror och fikar med jätte goda mackor, och banan, och cola.
Till maxi ica vi sen far, handlar skål, ugnsform och stekspade samt slev. Får veta i kassan att mormor tänkt betala... Och då är allt man kan säga är tack. Så tack mormor. =)
far sen till åsby för att handla en tavla. och sen köper alla lotter. mamma 3 jag 3 och mormor 6. man kunde vinna en orchidé för 250 kr. Och jag vinner! på nummer 851. Men mormor och mamma har inte lika tur..
och sen visar det sig att mormor ska betala tavlan oxå, så tack igen!

Sen stannar vi och äter i Nora, det såg ut som man åkt tillbaka i tiden med gammla men fina hus. Äter kycklingrulle, m mm mmmm. Och mormor betalar igen.. Tack!

sen till hällefors där det fortfarande är marken. Så vi tittar lite och sen handlar nödvänligheter och iväg till lägenheten. där jag nu sitter. De har åkt och kommit till baka och åkt igen. Glömde min ena halva av kycklingrullen...

Är det vma idag??? 

Okej, syns...

Kommentarer
Postat av: sandra

idag är det vma...jag tror att jag ska se, alltså om jag vaknar ska jag göra det xD



sv: jag har ingen favvo sport men det är kanske fotboll?!

2009-09-13 @ 19:14:09
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: fanny

så jäkla fräck det kanye gjorde mot taylor :(!!

2009-09-14 @ 17:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0