I am back! =)

Så har man varit och sprungit på rullband, spelat pingis, boxat och spelat bords-fotboll med några i klassen. visste inte äns om att det fanns. xD 
Men sen gick vi upp till all-rummet/personalrummet och kolla lite på idol... Men sen kom jag på att jag skulle hem och äta mat.. Men jag har ätit äppelpaj. =)
Mamma ringde och bara "jag vill oxå ha"
Jag svara "vad? äppelpaj?"
Mamma. "Ne, pizza, jag vill oxå ha pizza". Bror den jäklen hade berättat vad jag mutat med!!! jag hade mutat med pizza, läsk och betala halva hans billjett, så hehe.
Jag svara "men mamma, jag vet jag hade tänkt köpa till alla". =)

Okej, NInNi out

Kommentarer
Postat av: Stoorasyster

2009-09-10 @ 21:27:27
Postat av: Stoorasyster

Gäller detta mig också ? :D

2009-09-10 @ 21:28:52
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com
Postat av: Mamma

Vadå BETALA HANS BILJETT????????????????+

2009-09-11 @ 11:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0