hur patetiskt är det?

att börja stor böla för att man lyssnar på sjukt bra musik, och sedan fortsätter i tio minuter när musiken tystnat. Hur patetiskt är inte det??
  Så ja här sitter jag och bölar, men det skiter jag i. Brukar bara bli tårögd när jag hör hans röst ur högtalarna men inte idag inte...

Vet ni något som irreterar mig? Joo att man inte kan köpa cd från cdon.se om man är underårig!!! det betyder ju inte att man inte har pengar på sitt kort för i helvete!!!!! Som om jag orkar be min mamma om detta för att jag är mynderårig, det är ju inte som om jag köper sprit. Fan va korkat jag trodde att de ville att man skulle slösa pengar på deras saken men nejdå, fan så über korkat! detta stör mig något otroligt, för jag kan inte köpa cd eller dvder, och det hade jag planerat, och så sabbar de minaa planer! hur elakt är inte det?? 

Kommentarer
Postat av: sandra

vem är det du lyssnar på?

2009-09-01 @ 16:38:01
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0