Hmmm.

Vm i baseball.. Hmm.. När?? Jag som hade tänkt fråga om du kunde boka klipp tid till mig...


Och idag mår jag bra! Mindre huvudvärk, men annars prima, och nack värk.. Men joo inget man ska klaga på. Så idag hade jag servering, och jag fick lära mig det franska och tyska sättet att bära tallrikar. =) det kan ni inte va?
Men det var skit svårt, de höll på att halka när jag skulle baansera fyra tallrikar medan anndra kunde betydligt mer!
 Sen har vi hållt på med dukning och ord. Och så har vi haft näringslära. Vi fick sluta tidigare för vi ska ha livsmedelskunskap på tisdag istället. Vi ska gå ut och plocka svamp och sen rensa svampen. Jippi. Eller inte...
Till lunch blev det lasange, och alla vet mina känslor för lasange. Men denna var okej för de den hade inte så mkt smak. xD

Så jag har slutat tidigare. =) Gick och låna mattebok och sen till apoteket för plåster och alsolsprit. Sen till pekås för grön såpa. Igen, alla som känner mig fattar var jag har. Något hemskt. Men på andra...

Idag ska det bli film kväll men jag vet inte om det faktiskt blir av... jaa har inte så mkt mer att berätta.. Jo föresten så har jag ingen svenska imorgon eller på fredag så på fredag slutar jag 12.30 fy så skönt..=)

Kommentarer
Postat av: sandra

haha jag har bärt 3 tallrikar som mest xD



vad skönt att du slutar så tidigt...vill du byta skola med mig?? haha

2009-09-09 @ 18:34:53
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0