HJÄLP!!!!!!!!!!

Jag har röda kliande fläckar på händerna!!!!!!!!
Tror ni det är
A; kassarna jag bar hem som har (latex??)
B; Gud som straffar  mig för att jag handlar lite onyttigt
C; JOrdnötssmöret jag åt, som inte hamnade på händerna. 

Vad chansar ni på?

Och om det är latexen borde jag inte då få bärhjälp hem varje gång jag handlar?? för jag går ju en bit och kassarna var jätte tunga så de nudda och skrapades imot mer än vanligt... 
Jaa idag har jag haft matte, idrott=brottning=suger, näringslära, franska (tydligen fick de äta pain du chocolat första ggn när vi inte var där. ='(. Och läraren tycker vi ska börja på steg tre men då måste vi göra test för att visa att vi fattar. Men vi får 100 extra poäng..=) så..) Och svenska.

Jaa det var allt. P.s. mamma har du läst din mejl och valt att inte svara mig eller vad??  

Kommentarer
Postat av: Moster

Du kan ju alltid skaffa tygkassar...

2009-09-24 @ 19:21:13
Postat av: Stoorasyster

Ninni, gummi, gummi, gummi.. hahahahahaha

2009-09-25 @ 11:37:49
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0