Glömma plånboken på tåget?

Jag klev av tåget och gick iväg. Hör massa oväsen vänder mig om, sen snabt tillbaka och sen stanna eftersom någon sagt "flickan som går där" och jag var flickan det fatta jag diräkt. Sen ser jag konduktören  med MIN plånboken i handen och viftar. Det ända man tänkter då är fan oxå och går tillbaka medan alla kolla. Sen så
"vad heter du?"
"Ninni Ahlström"
"Ninni Ahlström kanske?"
Som om jag inte just sagt det! Men jag tackar så mkt för att jag fick tillbaka den..

Så allt som allt blev det tre tabbar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vicken tur att du fick din plånbok!

Vad ska du säga nästa gång jag försöker påminna dig om saker?

2009-09-07 @ 15:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0