Fråga till mamma.

Okej nu har jag en fråga.
Vill du?
A: jag äter när jag är hungrig och vad jag vill.
B: jag äter varje dag och blir skit illamående och vill spy för det blir för mkt mat och allt kan man inte frysa in.
C: du kommer hit och äter det jag inte vill ha.
D: du skaffar mig en gris som kan äta det.

Och med detta betyder inte att du är en gris om du inte skaffar mig en, det betyder bara att två personer är bättre än en. För nu mår jag så illa, och är trött och har ont i huvudet och då åt jag endå nyttigt, bild kommer i nästa.

Kommentarer
Postat av: Mamma Hanna

Lilla vännen - du behöver INTE äta upp allt du lagar. Antingen så lägger du undan en portion eller två och värmer i ugnen, som man gjorde på den gamla tiden, eller så slänger du resten. Eller så pratar du med din rumskompis och så börjar ni laga mat tillsammans och äta tillsammans...

2009-09-07 @ 19:15:31
URL: http://hannasdailywalks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0