Försov mig...

Jaa jag för sov mig, men jag har en jäkla bra anldning. det är med ren vilje styrka jag inte lägger mg i sängen och drömmer bort, bort till en ö. En typisk svenka ö med skog, äng och herrgård. en ö där det ligger tröjor utspridda, nummererade tröjor. En ö där ddet finns flera deltagare och en kändis. Han namn är JESSE McCARTNEY!!!! Och tröjorna var från hans affär!!!  och vi skulle ta dem i rätt ordning och då skulle vi få dem!!!! och jsg hsde vå st när jag tänkte på klockan. ='( Fatta hur mkt jg vill somna om? Jag fick till och med krama han när han kolla att jag hittat rätt. =D
Men iallafall så är jag i tid och haar gjort allt jag skulle till och med bloggat.

Och vet ni hur äckligt det är att äta frukost med en bränd tunga???
Det känns som sandpapper men om man drar nåt där så gör det fett ont. INTE kul.

Okej nu ska jag dra för att fixa the final tuch...


Kommentarer
Postat av: sandra

låter som en riktig skön dröm!

2009-09-16 @ 13:28:33
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0