....

jag kom inte in till nyköping för de hade inga lediga platser.
Så jag kommer troligast gå i södertälje tills det finns en plats till mig.

Idag så klarade bror uppkörningen så GRATTIS! (detta betyder att han fått kör kort. ;) se ya on the road) Och jag har haft franska. Ja det var jobbigt, kändes som en evight. En evighet en kort sekund!! Och sen matte. japp, I know not so much fun hu? Engelska, vi såg klart bollywood filmen. det visade sig att en släkting förgripit sig på två så barn släcktingar så han+fru blev utskickade från giftemålet.. (Sary McMary...) Hotel A. Vi kolla hur många som jobbade på hotell och vart och vem som var boss=fick skäll av.

jaa och sen kanske jag ska hjälpa med att bära hem varor eller plugga med en från klassen. Vi har typ mkt. (inte för att jag behöver men det är brra endå..

Svenska uppsats.
Engelska Analys.
Näringslära+livsmedel (läsa till prov).
Matte läxa.
Eh okej det var allt. xD

Ska gå nu så tänk på detta:
Morots pinnar i kolasås med majs tillbehör. (säg till om ni lagar och döper denna till Ninni's geni mat!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte bo kvar där i Hällefors som du bor i nu?

2009-09-28 @ 22:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0