elak syster.

Som skrattar åt det man har på sig/ritar. ='( nu blev jag sårad..

Idag har varit "lite tråkigt, lite roligt, lite klumpigt"som jag skrev i ett sms.. Börja ed metod och fick veta att jag ska vara Hovmästare första ggn!!! jag vet inte äns vad en sådan gör!! typ svara i telefon och möta gäster, fatta vad läskigt! och det är nästa vecka!!! :O Kommer vara död och mördad innan det händer. Okej ne kanske inte...
Okej moving on... Har bakat bröd. Alla har bakat det man ska göra nästa gång utom servitriserna och hovmästaren och diskaren. Så vi hjläpte till på olika stationer. Sen fick vi äta det. rosmarins breserat kött. potatismos. sallad. sås. Jätte gott var det. =)

Näringslära, klassen var vild!  men inte jag. -glorian lyser på huvudet på mig idag, jag varit snäll och trevlig mot massa idag- men vi jobba med protein och kolhydrat.

Livsmedelskunskap. Så KUL! vi blev indelade i grupper som skulle kasta ärtpåsar med varnadra. Och man fick bara kasta till samma hela tiden och alla hade en påse. Så om man tappa och skulle ta upp den blev man bombarderad med de andra för det var ett sånt flyt. Hehe jag kasta hej vilt och sabba tsen gånger typ. xD KUl!

sen gick jag hem för att hemta lite saker och sen följde jag med några i klassen för jag hade lovat vara bär-hjälp. Och sen kom jag hem! tada! =)



Kommentarer
Postat av: Din hemliga beundrare

2009-09-22 @ 17:28:13
Postat av: Din Hemliga BEUNDRARE

ÅÅÅÅH JAG ÄLSKAR DIN BLOGG DEN ÄR SÅ JÄVLA HET-!!!!!!! JAG VILL KNULLA!! VILL DU? :D

2009-09-22 @ 17:28:53
Postat av: Din hemliga beundrare

;) vill du lr?? sexyyy

2010-03-22 @ 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0