Tjoho!

Har pratat med mamma nu. Hon fick inte  mejlet men gissa rätt... Så vi ska prata mer när jag kommer hem och på söndag när det är föräldrar möte och ...... det man har mellan lärare elev vårdnanshavare.. Så nu får vi se.

Iallafall så mina händer har slutat klia. =) men är fortfarande röda...

Idag forsov jag mig till 07.15 men jag lyckades komma i tid till data kunskapen. Och kan säga att det saknas 13 datorer... Och sen visade kan oss hur en dator såg ut och vad den innehöll... Sen engelska, vi kolla på en jätte skum film, typ mon.... Om någon indisk person/familj..  Sen svenska, men man kunde gå tidigare för att jobba hemma, gissa vad jag gjorde.. ;)

Idag ska jag hem till kära Gnesta. =)
Så eh jaa, jag städar och packar och bloggar, jag är otrolig. xD

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pussgurkan! Blir du så glad av tanken på att komma hem att du får massvis med energi? Det här löser vi!

2009-09-25 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0