Boring.

Jaa jag sög på bowligen igår, kom sist. ='( Men för det ska man inte deppa vi fick mackor med ost, skinka, gurka och parika ochvalfri dryck =fanta exotisk. Och jag fick strike två ggr. =)

Men idag då... Jag har haft eh... Matte. idrottt= origentering=ingen höjdare. Näringslära= blev dissad men läraren sa missad... Men han  glömde bort mig och hon jag jobba md när alla skulle redovisa.. Och sen hade vi franska=kolla på när några killar "bråka" utanför förnstret och såklart franska. Sist sv där läraren prata hela lektionen. Från 14,25 till 15,50 med fem minuters paus. 

Sen kom jag hem och diska. Nu lagar jag mat för jag är fett hungrig, vi fick soppa till lunch det var inte potatis soppa utan sån med mackaroner men man bleev ändå inte så mätt.... Så jaa jag ska fortsätta med maten nu..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0