Booring...

I am väldigt utråkad just nu.. Så jag bloggar. =) Vilket -om ni inte märkt det- jag gör väldigt ofta.. Menmen det är ju bara ni och jag som lider av det. =) Jag mest tilloch med... Ja vad mer kan jag berätta? Vi har lånat ut vår tvättmaskin eftersom vi är typ de enda som har sånna i lägenheten, så lånade vi ut den till klasskompisar. Och de stanna en stund och plötsligt klättrar en in genom balkongen. men det var lugnt för det är en klasskompis det oxå.. 

Så jaa det var det, och det rota igenom mitt rum på något roligt. Vilket inte var det bekvämaste.. Menmen, Jaha nu har jag tråkigt. 

P.s.vet någon vad -den amerikanska?- godisen "swedish fish" är?? kollade på ett youtube klipp däär de använde de.. vilket leder mig till:

 p.s.x2 ni bör kolla in Jimmy Robbins video inlägg. Inte när han sjunger utan när han pratar för han är så rolig och söt!! dock inte frillan, han  bör fixa den omedelbart.

Jaja okej hejdå då.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0