15.15

ska jag gåå, ni måste påminna mig om jag inte kommer ihåg.. vill inte att det ska bli som förra gången, det var så jobbigt så.  Iallafall så datakunskap eh jaa vi snacka lite om kontraktet som jag ska ta med mig till min kära moder. sen engelska vi läste text, lynnsa på text, lyssna på låt, översatte text.  ganska tråkigt faktiskt.. Sen lunch det var ris och sås och kött, helt okej antar jag. Sen under rasten spela vi kort jag vann en gång och kom tvåa en. Vi spela chicago. Sen svenska och jaa, vi gjorde det jag skrev om igår orkar inte skriva det igen. xD
Jaa nu ska jag nog ta en macka och internetta lite..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du inte sitter där nu utan har kommit iväg till tåget. Annars vet jag inte vad jag gör ...

2009-09-18 @ 15:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0