Today!!!!!!

vakna tidigt, för att jag skulle ju på dop.. Mina kusiner. Ja två styckna på samma dag, Molly och Isabell. =) det var jätte trevligt där och vi var bara i kapellet i ca 45 minuter im inte minddre.. Men iaf så jag och sandra lekte fotografer jag hade mosters plus mammas och sprang runt med.. Det vart fika och öppnandet av presenter i en lokal.. Fast vi var tvugna att åka ganska tidigt för bror ska jobba igen.. 
   
  men jag hade bara räknat med att de två skulle döpas så när jag ser andra människor, killar spc, i typ min ålder (kanske yngre..) så börjar paniken stiga för jag hade ju inte sminkat mig! och mina ringar under ögonen var typ större än någonsin men jag tar det grasiöst och skiter fullständigt i det..
Kommer ju inte träffa dem mer tänker man. Så när man kommer i lokalen så tänker man här kommer de inte vara några killar som jag inte känner men joodå det var det visst. Och jag hade ju inte fixat med sminket, måste sett ut som en levande död..

Allt var ändå jätte fint och gulliga presenter.. Inte för att jag fick dem men jag tror de kommer bli glada. =)

Så nu sover mamma och jag är på datan, bror jobbar, och lillasyster städar utomhus i typ stjärnhov eller nåt..

Har drömt fett konstiga drömmar men det berättar jag senare om.. =) 

So far so ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0