tJENA mors...

Jaa har inte bloggat på ett tag men nu kommer ett fint inlägg igen. =)

I måndags fick vi sitta och lyssna på föreläsning. Det kom typ 8 st som jobbade eller ägde restaurang/hotell, var ganska intressant och sånt.. Sen kommer jag inte ihåg mer under dagen.. ehum, så kan de  va ibland.. Tisdagen kommer jag inte ihåg men under nån av dagarna så hade jag matte prov som gick sådär.

Idag vet jag dock vad jag hade. =) Livsmedel, vi snacka ´potatis. Super kul. =/ och sen kök där jag fick laga två såser. Hade inte idrott idag och ska inte ha det fören efter lovet.. ^^ vi ska oxå byta schema tydligen.. Vet inte varför eller så men aja har ju inte lärt mig denna såå..

PLUGGHÄST/HÄSTFLICKA??
Jag har glömt att sriva detta tror jag men annars kan det skrivas igen. Killarna i klassen tycker jag ser ut som en smartskalle eller en liten rar hästflicka.. Jag vet inte vad jag ska tolka av detta..

imorgon ska jag till skolan igen dåda och eh vi har eh något efter något och typ kanske nåt efter det... Och jag slutar nångon under dagen..
Men det löser sig nog jag ska ... Hitta på något så jag vet vart jag ska..

Aja ska dra nu vill ju inte plåga er allt för länge. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0