"snyggat" till bloggen lite...

eller blev det fult?? =O
Isånna fall får man säga det..

Men nu har jag haft kvartsamtal och jag hade bara bra.. Finns ju inte så mkt att säga till en tjej som bara gått i två-tre veckor antar jag... Men jaa inget att klaga på inte en enda frånvaro. Hade inte det på pihl heller så man är ju lite grym. ;)

Tydligen har min kusin skaffat blogg igen UTAN att säga till mig!! Så om ni redan visste det okej men annars:
sandrewsliv.blogg.se

Så kolla in den!!

Men iallafall efter kartsamtalet så åkte vi till mcdonalds, ja det heter det och inte donken. Stör mig på alla svenska för kortningar som får allt låta skit töntigt!

 Men iallafall så åkte vi dit och käka mkt mkt gott. =D
Sen till maxi ica för lite storhandling. Där inne var det en försäljare som försökte få mamma imedlem på ica banken, det lyckades han bra med när han nämde nåt om inte utlandsavgifter och sova gratis två nätter på hotel. för två vuxna, och mamma fråga om man kunde använda den om man bara skulle va en. Jag kom med förslaget storasyster. Vilket mamma inte vill men då fråga försäljaren hur gammal jag var. Ärlig som jag är svara jag 16 och då sa han "men det är ju nästan 18 det borde funka"

Så alla 16 åringar vi har 1 vuxen på vår sida!!! =D =D 

men nu ska jag dra massa läxor.. =/

Kommentarer
Postat av: sandra

när jag hör donken tänker jag på donkey haha xD och din design är inte ful!den är fin

2009-10-21 @ 20:00:18
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0