Sadness lies upon us.

jaa som sagt en sorslig början till dagen, och tror inte den kommer bli bättre. Det ända jag kan säga nu är farväl Kapten Morot. Må du segla i frid.

Lägger ut några bilder för det var ju ett tag sen men alla vill inte komma upp så det blir senare de kommer, ska kolla på sverige danmark sen så vi får se hur det blir.

   

   

   

   

    
Två bra böcker jag läst, en triologi, men den sista boken kommer inte ut fören 2010. Heter vampyrens märke och sveket. Och jag tror serien hette house of night... Nattens hus då da.
 Och en macka jag gjorde för inte allt för länge sedan, med jordnötssmör och nutella. 

Kommentarer
Postat av: Moster

Stackars er! Puss och kram från moster med familj!

2009-10-11 @ 21:42:47
Postat av: Moster

Stackars er! Puss och kram från moster med familj!

2009-10-11 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0