Hallelåja! =)

Tjenamors alla morsgrisar. Nu sitter jag på bibblan och väntar på att komma hem. Bussarna slutar ju gå 15. Och sen så har bror mammas bil så då får man åka med mammas jobbar kompisar.

   Jaa jag kommerju inte kunna blogga så jätte mkt de här närmsta två veckorna pågrund av att jaa., jag inte har tillgång till datan lika ofta.. Men igår så hade vi typ.. Livsmedelskunskap och vi skulle snacka om olika grönsaker och fatta om det blev tyst när jag öppna käften. jag har bara en sak att säga om det, stark röst.. Så eh mm ja.. Hehe ne jag skaämta jag vet vad jag ska skriva som att killarna i klassen tror att jag är:
A, plugghäst.
B, häst flicka.   Så idag klädde jag mig lantigt i rutig skjorta. =)
   Och visste ni att jag är mer med killarna är med tjejerna! Helt otroligt jag vet, och hur det kommer kan jag inte svara på.. De är bara trevliga och kommer fram och pratar. Men man ska inte träffa dem i grupp för då jäklar blir de konstiga samtalsämnen! Från datorsnack till vem som gjort största bajskorven.. Nä jag skäma inte de vet det, tydligen en franssyska som gjort än på 12 meter.. Aj säger vi bara. Eller va de skulle kunna göra för en miljard, de är mkt vill jag lova. Men jag är endå inte så mkt med dem de är bara att de har lätt för att snacka, jag sitter typ mest och ritar och har det allmänt trevligt, och jag har blivit bättre på att rita oxå. =D
  Och sen igår hade vi no prov som jag oxå skulle va med på fast jag typ bara haft 1-2 lektioner. Mitt första ig. =(

Idag då fick jag reda på att jag ska göra allt de gjort i hotell och ett arbete (som de har som grupparbete) som jag ska göra själv, tills veckan efter lovet.

Imorgon ska vi på ****** museet. har ingen aning om vad det hette. Och sen på fredag är det studiedag. =)

Jaa nu vet jag inte mer att snacka.. *-*

Hehe okej nu ska jag dra oh göra nåt vettigt.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha killar blir knäppa när de är med andra killar...det tycker jag. (iallafall många killar)

2009-10-07 @ 17:11:18
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0