.................

Jaha så har man börjat skolan igen, jobbat och fixat rummet.
Så skolan då:
jaa jag fick börja med att laga mat och ha idrott (eller vara dommare) och det var okej... De verkar snälla och trevliga och inte lika blyga som jag. Och sen i fredags så hade vi eng, matte och naturvetenkunskap. Och jaa finns inte så mkt att säga vissa är trevliga och sånt andra har jag inte pratat med.

Jobbat:
På åda i kiosken för att storasyster undra om jag ville. Så jag gjorde kaffe sålde bullar,mackor, godis. Ganska tråkigt men inte kallt för jag hade mkkt kläder. 

I torsdags gick jag till storasyster för att hjälpa hennes packa upp. Och uch så ont jag fick i benen av att knalla uppför backen! Men det var fint där hon bodde och sen kom mamma med mat. Pizza.

Idag vaknade jag 14.30... Hela familjen vakna då... Och sen har jag packat upp, och sen skulle jag springa ifrån bror och i svängen så åkte min fot under hans dörr för foten var blöt, det och nageltrång gör att man blöder mkt! Jäkla mkt. Och fy vad det gör ont kan jag lova...

Okej jag är fett arg och så så jag ska dra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0