Beeing Nikki.

Är en jätte bra bok, läste ut den på en dag. så bra va den. Av Meg Cabot (självklart) förtsättning på airhead. Och jag kan bara säga detta det kommer en tre. Läste ut den och kasta booken i soffan ett antal ggr medan jag upprepande gånger sa "det MÅSTE komma en trea, det kan INTE sluta så där, det måste komma en tre".
Den är på engelska men den är värd att läsa endå. =) Och även om den ser ut att vara 200 sidor så gör som jag skumläs lite då och då så man kommer till det spännande.

Det sorliga med denna bok är...
Att trean kommer ut i maj nästa år.


Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Shit vad duktig du är som läser böcker på engelska :)

Jag suger verkligen på engelska, så skulle aldrig orka mig på att läsa en bok som inte är på svenska.. fast å andra sidan kanske det är just det jag behöver för att komma igång med engelskan igen :)

2009-11-04 @ 22:36:54
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0