And the fabolous Ninni has returned yet another time. ;)

Okej nu går det ju skit seg med uppdateringarna måste jag erkänna.. Har inte ens hunnit berätta att mamma fyllde år igår eller att vi fått nya scheman som suger. =(

Men idag är jag "ledig" för alla i klassen (skolan?) ska ha utväcklingssamtal och då behöver man bara komma till det.. Men jag börjar skolan 8.30 vilket betyder att jag måste gå upp 5.45 eller 6.00 för att ens ha en chans att vara redo. Jag får då åka med 7.30 tåget vilket betyder att jag åker hemifrån tio över. sen skynda mig till bussen för annars kommer jag försent.

Och typ i månddags fick jag reda på att jag hade 76 rätt av 80 på engelska provet! =D =D så stolt!! fick mvg på provet typ första gången någonsin jag får mvg på nått. men annars var det en ganska trist dag.. (däger det för jag har ingen aning om vad vi gjorde mer.. xD)
   Sen så tvinga jag storasyster röja mamma ur vägen så jag och lillan kunde städa, fixa mer presenterna och sånt.. =) Mamma åkte till storesyster som fixat tre-rätters. ;) de var typ någon sort av musslor, fläsk (kareé?) och pannacotta. Så det var nog jätte gott för dem, jag och lillan åt taco köttfärs m macaroner.

Tis. det var igår
 så de bör jag komma ihåg.. Jag trodde jag rimma men ehm..
Men jaa mamma fyllde ju år så jag och lillan sjöng för henne kl 6.00 på hennes lediga dag. =p
Skolan..
Hade bild sista timmen och vi ska göra/deckorera bord. Min grupp valde temat FÄNGELSE. Så vi får se hur det blir.. Vi ska hålla på med detta tills vecka 49. =)
Och har fått reda på att jag kommer servera på fredag. vet inte hur de kommer gå.. för de har inte ens haft en lekton i det så de kan ju inte nocken, 0-bong, och a part... Och vi ska typ va i halloween kostym men ingen fatta det...
KOm hem till lillan och storasyster som bakat smörgåstårta. (oohh jävar vi har ju kvar fan det ska jag gå och ta!!)

Fem minuter senare: sitter och käkar smörgåstårtan=) men var var jaa.. Jo juste så de hade bakat smörgåstårtan som vi högg i på direkten. sen blev det paket öppning hon fick:
ett par örhängen oss lillan gjort.
6 olika diadem.
en katt-tejphållare.
2 scrapping kit.
ett födelsedagskort.
2 choklad askar.
och storasyster hade fixat en jättefin ljushållere som såg ut som en ros/rosbuske?
sen blev det tårta. =)

Idag är det läxor,städa rum och kvartsamtal och kanske mat handling?

So you soon. =)  

 

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: förlåt jag trodde att jag sagt det och den fula designen jag har, har jag gjort själv xD

2009-10-21 @ 16:53:27
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/
Postat av: sandra

och grattis till det super braiga resultatet på engelskan ;)

2009-10-21 @ 16:54:39
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: oj 3 kommentarer från mig men iallafall. Killen i svart hår är ful som bara den tycker jag...han såg mycket bättre ut när han var yngre (för typ 1 år sedan)

2009-10-21 @ 16:56:11
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0