And I'm back!

Okej nu ska vi se.. Ska jag ta långa varianten eller korta?? långa, för alla vill ju veta vad jag roat mig med under lovet. =)

Jaa, jag har ridit kanske 20 minuter och vilken smärta i baken man fick av det. Hade det i två dar. Hemskt. Och Linda sa att man vändje sig. Men tänk på iden man skulle vänja sig, ush. Och man fick en knut i magen av det oxå, hrl jävla hemskt. Och sen så mocka jag, fixa hö, mata, m.m. Ganska jobbigt.. För jag är ju en vekling så jag fick ont i ryggen, armarna, nacken, benen, och min stackars rumpa. Så nej jag ska inte hålla på med ridning.
     Men att träffa Linda var jätte trevligt. vi sjöng singstar (första ggn för mig) och jag sög! Hon klådde mig på alla låtar.. Och enda som jag var hyfsad på var I'm a barbi girl och zombi. Och då var jag ändå kass. Vi svulla ganska mkt oxå.. Sorbé, glass, maräng swich, chips, godis, läsk.. Jaa härliga tider. Och vi laga mat som jag aldrig ätit tidigare och det var oxå gott. Men nu har hon smittat mig så jag har en fruktansvärd hosta!

Lillan har skaffat blogg.. (vilket fick mig att inse att jag inte bör kalla henne det för det passar henne inte..) Men bloggen heter klumpigsotnos.blogg.se

Eh kom hem igår efter att  vi konkat på två ica påsar som hon skulle ha. Skit jobbigt spc på den fullpackade bussen. sen på tåget. och att bara bära den var jobbigt. men idag har jag slöat, hjälpt mamma med det hon bad om, och läst. =)

Imorgon ska vi till farmor eftersom mamma fyllt. ska bli trevligt. =)

jaaa nu ska jag hitta alla sidor i datan som min lillasyster tagit bort medan jag var borta.

=)

Och Moa om du vill vara tvilling 1 så självklart. =)

Kommentarer
Postat av: sandra

haha vem svullar inte i sig på loven :P



sv: låter som om du oxå har haft ett bra höstlov :)

2009-11-02 @ 18:30:07
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0