ANd here we go again...

Sitter på bibblan.. Inte för att jag vill, hade velat åka hem med tre bussen men mamma sa att jag skulle jobba... Ställa upp böcker är aaldrig kul. =/

Idag i skolan hade jag 2 prov... Gick väll okej inget mer än g kan jag ju lova. Om potatis, rotfrukter och grönsaker handlade ena provet om och andra va om allt de gjort i köket.. Så jag kunde inte allt.. men hon hade aldrig sagt att vi skulle läsa de sidorna så inte mitt fel.
Sen testade vi serveringskläder inför imorgon vi ska ha byxa, skjorta, kavaj och fluga. ;) Jag känner mig jätte maskulin ut i det. ='( När jag skulle testa byxorna så gick några killar i klassen förbi för dörren var öppen men läraren "vaktade" dörren. Men där stod jag i bara trosorna när de kom gåendes.. PINSAMT!!!! Men då får en av killarna för sig att visa magen.. -het på läraren eller vad?? ;)
Mamma jobbar till sju så jag kommer vara tvungen att hänga här hela tiden.. Så någon som vill göra mig sällskap?? Ne skulle inte tro det..

Men servering då imorgon, 4 tjejer skulle de vart men en e sjuk och sen 4 killar. p.s. vi är lika många i klassen.. Kommer bili fett pinsamt att typ "god eftermiddag. har ni bestämt  er? jaa det ska vara kycklingfilé med sötpotatis och pumpapuré." (de är faktiskt en av maträtterna vi serverar imogron!)

Okej nu ska jag inte babbla mer så vi säger goodnight and goodbye.

Kommentarer
Postat av: sandra

det låter jätte kul att servera...och pinsam situation du var i. Bra att du överlevde iallafall.

2009-10-22 @ 17:11:50
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0