AAhhh!!

Jag träffa CJ idag på tåget! =D
Men iallafall så bytte vi om (och skippa flugan) kom till lektionen och fick reda på att alla killar som skulle servera banga!! Vilket gäng med chickens!!
  Menmen det gick bra ändå och de skötte sig bra där bak i köket. Men vi fick en lite föreläsning innan om hur allt va och funka. Sen börja vi duka, när vi skulle äta mat fanns inget ris så när de väl kom fick vi tio miuter på oss att äta maten, och vi lyckades. ;) Men sen börja gästerna droppa in och jag börja få panik, jag höll hela tiden på att prata och göra bort mig. En trea som hjälpte oss tyckte jag var söt för att jag fick panik typ... Hon sa att mina ögon såg jätte ledsen ut. Då sa jag "precis som ett rådjur precis innan man kör på den smack". 

Sen kom en gäst som jag skulle ta beställningen på så jag går fram oc frågar vad som önskas, ochdå svarar han jag vet inte jag har inte fått menyn. PINSAMT. Men resten gick okej antar jag.. Hade hand om et bord på 8 st. De beställde 7 lax och en kyckling. Sen typ hörde inte jag när de ropa att deras mat var kklar så då kom alla kockar ut bärandes på dem. ;)

Sen fick vi smaka på tårtan, kladdkakan och maränger. =D
Och vi fick en applåd av treorna som hjälpt oss för vi va så dukitga. =)
Och vi hade ingen ma eller no för det är ju höstlov nu!! (jippi) =) Men vi fick en matte läxa vi ska göra..

Och jag har märkt en sak på tåget... men jag kan inte säga till någon för alla kommer tycka jag är killtokig om jag berättar (vilket jag btw är xD men det är sant bara så ni vet...) ;) Men jaa ville bara påpeka det..

Har ni märkt hur llååååånnngggaaaa mina inlägg blivit...? och inget vettigt heller för den delen.. Hehe men stor applåd till alla som var i sververingen + köket ni var grymmma! (jag oxå lite där på ett hörn)

P.s. glömde skriva att igår till lunch fick jag smaka av lollos pankakor och purjolökssoppa och det var gudomligt. =) 

Sweet like suger am I.. Not... =) 

Kommentarer
Postat av: sandra

servering låter jätte kul!



självklart måste du ta spruta, men jaja det är ditt val ;)

2009-10-23 @ 19:08:39
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0