What is joy?

jo jag kan berätta vad det inte är, ryggsmärta och ont i fötterna. Och det får man om man står hela dagen och det gör man för det är fredag den trettonde. Det börja med att Ida väcker mig och säger "när ska vi väcka mamma? klockan är kvart i" jag flyger upp och halt skriker "kvart i VAD?" då säger trögot kvart i sex. Men liksom jag och mamma brukar gå upp sex, så jag skiter i om hon fortfarande sover.

Sen när jag kliver av tåget hör jag någon fråga någon är detta ditt tåg kort, så som reflex tittar jag i min ficka och opps det var mitt... Så jag fick det och tacka. Men jag hann med tidiga bussen. =)

Fick veta att jag inte skulle va kallskänka utan ha hand om jul bak, och vill ni veta vad jag gjort idag? mkt kan jag lova.

Baka bröd.
baka pepparkaksdeg.
baka Lussebullar.
rulla köttbullar.
och städat.

Med lussebullarna blev det ett lite fel, så vi var fem som gjorde dubbelsats, vilket blev recept x10, så i slut ändan var det typ tio pers som hjälpte tilll att gjöra ca500 lussebullar. Och då gjorde vi ändå inte bara lussebullar av degen, vi gjorde som bullar med pistagfyllning.

Och sen glömde jag mobilen hemma, så när jag kom till mammas jobb var hon igång med att ringa mig och de undra varför jag inte svara..

Har hjälp Ida laga mat när jag kom hem och nu sitter jag här och har ingen aning om vad jag ska göra, farmville är dum mot mig och vill inte funka. =(

Okej nu ska jag nog tvinga mamma att byta kanal (kommer aldrig funka..)

Kommentarer
Postat av: Maja

SV:För mig verkar inte legenden stämma för allt är nästan som vanligt förutom att jag skickade ett mejl fel(hihih)men men vad kan man göra:/och du har rätt med helg(I love helgen)

2009-11-13 @ 19:12:13
URL: http://dessig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0