Today..

Hade jag sov morgon (jppi) gick upp som vanligt men tog ett senare tåg. Sen börja jag på min bok som heter the host. Och jag träffa Cj på tåget dit och Fanny på tåget tillbax. =)

I skolan börjar vi med livsmedelshygien, not so much fun at all. Sen matte och gissa vem som gjorde klart alla veckans tal, juste jag, fett tråkigt jag kommer ha på lektionerna nu. Lunch typ fisk och potatisklyftor. So, vi ska ha prov nästa gånmg. =( och sen bild, vi håller på med vårt bord och vår gubbe av hönsnät är nästan klar. ;) Han blev inge snygg.. Sen sluta jag och jobba typ en timma från 17-18 med att ställa upp tråk böcker.

Men nu är jag hemma och ska plugga lite efter ncis. =)

Så nu ska jag dra för reklamen har tagit slut.

Kommentarer
Postat av: sandra

oooo...the host av stephenie meyer? ;)

2009-11-11 @ 14:46:01
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0