Today tjohej.

vakna upp 9.30 och börja göra mig iordnig för jag och linda skulle träffas vid tåget 10 40-44 och där i mellan råkade det förekomma några (inte så alvarliga) hot till henne om hon fortfarande sov... Men sen jul handla vi. Och jag fick fett ont i fötterna. ringde bror och fråga va han ville ha, Gissa vad han svara? godis. Så TYPISKT. Och vad för godis då? jo det glömde jag fråga... 
Men vi åt på den "gyllene måsen" och tydligen var det ett barn bakom mig som ville klätra på mig, kasta pommes i mitt hår och slå mig med en balong. Oälskad??  Men Linda skratta så hon grät över detta. Och sen sträcker jag upp huvudet så hon tror att jag fick pommes i håret men jag hade hör JONAS BROTHERS på radion. BURNIN' UP! =D 
Sen handla jag lite mer. Sen ville Linda hälsa på tomten men hon våga inte. ;) och så handla jag ett skit coolt linne till mig. (kunde inte motstå..) 

Kom hem och åt räk/lax bakelse som var ganska god. hann inte njuta så mkt, mer kasta den i sig innan katterna hann ta den ifrån mig.. =/  
Laga mat vilket var okej.. Och nu sitter jag vid datan. ;) (svårt att gissa?) ska strax g in på facebook och skörda. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0