So hello.

Hej. =)

Ja idag är en ny dag kan jag lova och denna dag börja ganska bra aför jag kunde lyssna på min mp3 igen! =D
(nu lyssnar jag på down to earth Justin Bieber!)
Men jag hade engelska ibörjan och det var inte så kul kan jag erkänna. Vi håller på med ord som kan användas i köket/restaurangen skit svårt, som om jag ska vet vad drycker heter på engelska som börjar på b. Jag ar för mig att det ska typ heta bewredge... sen lismedel där vi skulle haft prov men det var bara tre som gjorde det för resten vill plugga mer. Jag vet inte en av de tre.  Sen matte, ganska knepigt, fattar kanske hälften så resten hoppar jag över..
Lunchen vart veg lasange utan veg.. vet inte varför de skrev veg.. Sen ner till tåget för att åka till nordiska museumet. Där vi kolla på dukningar. Sen var hem resan ganska kul vi kanske var 6 styckna som åkte hem samtidigt, desto fler desto bättre?

Men det var oxå jäkla jobbigt hade varit kissnödig sen vi åkte till stockholm och på hem vägen blev det värre, så plågsamt. När jag kom till Gnesta såg jag en i f.d. klassen och tänkte öppna dörrarna VARFÖR öppnas inte dörrarna? Och sprang till henne och sa hej sen sprang jag till mammas jobb och fört som fan till toan. =)
Och jag hann!!

Nu är jag hemma och sitter i köket för ida kollar på tråk program..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0