Snuvig.

finns det ett ord som heter det eller tänker jag på snorig?? menmen Linda har smittat mig (och tydligen alla andra) så jag ha smittat mamma och bror. =)

Men nu ska jag berätta något fantastiskt! Jag kan göra smilyn :S nu!! Jag har ALDRIG fattat hur man fick denna / till att böja sig. Tänkte att det var ett knep jag inte kände till men nu förstår jag det är s,  som i bokstaven! FAntastiskt. Så jag känner mig ganska stolt över det. =D

Min moster & kompani har varit på besök. =) De kom runt ? och innan det möblerade vi om.. Ganska jobbigt. Men de kom med god paj och morotskaka, (tycker inte om det men denna var god så jippi) men det var jätte trevligt. Bror jagade upp Ella så hon skratta 24,7 typ. _hon är alvarligt den gulligaste ungen som finns- (se skilland på unge och bebis, så ingen blir sårad!) Och Molly sög på mina fingrar, känndes jätte konstigt för hon har inga tänder så man kände tandkötet dra imot.. =S =)

Imorgon är det skola och jag kommer inte palla gå upp så tidigt.. spc när man är sjuk..


Mamma kollar på djurgården, kalmar och djrugården leder med 2-0. =D suckers!
hehe...

Okej ska inte skriva mer, Så byebbye. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0