Skolan.

Vakna försent så hann inte äta frukost, fick pengar av mamma för att handla den när jag kom fram men i all hast att hinna med första bussen glömde jag bort den.. Så det blev ingen mat fören vid lunch.

Jag var ju i köket idag och höll på med ala carten. det blev lamm med honungsrostade rotfrukter eller fläsk (typ) med philadelphia ost och oliver i mitten och sötpotatis puré till det.
   det gick ganska bra för jag gjorde inte så mkt. xD
Sen när vi skulle städa fick jag diska och skit allvar de i min klass gick och fika när ALLA skulle hjälpas åt! Men sen så fick ju jag glass och inte dem just för att jag hade diskat och skit. En lärare till komvux fråga vad jag hette så svara jag såklart "Ninni" då sa han "hade de slut på m eller för man brukar ju heta mimmi" kul eller?
  Sen hade matte och man fick gå hem och jobba men om man heter Ninni och redan gjort allt så kan man gå hem och slappa. :)

sen jobba jag från typ 15.45 till 17. fett tåkigt att ställa upp böckerna spc när man måste stå hela dan och då dör fötterna sakta men säkert...

Nu ska jag kolla på JONAS så vi ses. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0