Så förskyld!!

Det är hemskt att vara så snorig som jag är. Och ida kollar å¨tönt program. Och jag har allmänt tråkigt.

Tydligen bygger de om vid bussarna så jag hade ingen aning vart jag skulle gå. Som tur kom en av i min klass och hjälpte. Vilket var tur men nu betyder detta att jag måste ta en halvtimme innan för jag hinner inte fit bort innan bussen går. =(

Idag var ganska lugnt i skolan engelska och kolla på film. Handla typ om att alla i framtiden var total blåsta.

Sluta 13.30 så jag jobba lite och sen åkte hem,,, Jupp.

Kommentarer
Postat av: Maja

Du slutar iallafall tidigade än jag:)

Snygg blogg:)

2009-11-02 @ 19:12:33
URL: http://dessig.blogg.se/
Postat av: Maja

SV:Det har du rätt i,den är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå bra,love it:)

2009-11-03 @ 14:08:10
URL: http://dessig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0